3 Aralık 2010 Cuma

Bugün 3 Aralık Beyler..



Hepimiz için sıradan , monoton , işe yahut okula gittiğimiz yada benim gibi evde pineklediğimiz monoton bir gün peki nedir bugünü diğer 364 günden ayıran özellik derseniz ; Bugün Dünya Engelliler günü , ben de bugün öğrendim , kaldı ki 1982 yılından beri var olan dünya engelliler gününü 27 yaşında farkına varmam sanırım benim engelli olmamdan kaynaklanıyor. Ailemde bi engelli olsaydı yahut ben engelli olsaydım bal gibi de bugünün farkında olurdum , malum ateş düştüğü yeri yakar zihniyetinden kurtulamıyoruz ülke olarak.
Biraz araştırdığımızda bu insanların bizden ayrıcalık beklemediğini , sadece haklarını istediklerini görüyoruz zaten , okula gitmek istiyorlar , iş sahibi olmak istiyorlar , ne kadar verimli olduklarını göstermek istiyorlar hepsi bu. Asıl engelliler onlar değil onları Anasayasa'nın eşitlik ilkesinden fayalandırmayanlardır.

Resim : 2 şampiyonlar ligi 2 kıtalararası şampiyonluğu bulunan Engelsiz Aslanlar'a aittir

Hiç yorum yok: