12 Şubat 2011 Cumartesi

12.02.2011 İDDAA MAÇ TAHMİNLERİ

Bigbang: Alo

Legendary: Ha Alooo

Bigbang: ?

Legendary: Napion bakam?

Bigbang: İyilik be öle maçlara bakıodum

Legendary: Bende yeni kaltım da, baktım işte benden dün gece

Bigbang: Söle bakam senin maçları.

Legendary: Walla güzel maçlar var sanki bugün. 20 maç çıkardım.

Bigbang: Ya anasını, hadi bakam...

Legendary: Bak işte, kırmızıya boyadıklarım bi kuponum, yeşile boyadıklarım dieri ikiside yaklaşık 10 misli werio...

Bigbang: 10 misli de biliriz artık be dimi?

Legendary: hıı

Bigbang: Uyanamadın sen hala galiba

Legendary: hıııyyyy, yok ya kalktım kalktım....

Bigbang: Ver hadi o zaman maçları




Bigbang: Ya hemen GS'yi yazmışın yine ya, hadi hayırlısı

Legendary: Tutarsa akşam ararım, konuşuruz yine...

Bigbang: İyi bakam

Hiç yorum yok: